Hemma hos Malin (ett av Malins 4 hem)

publicerat i Inspiration;

Foto©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8

Fotosuget resulterade i dessa inredningsbilder på min Lill-stuga. Ändrade faktiskt lite i stugan förra helgen. Spegeln med ängeln på (som farmor har målat) kom äntligen upp på väggen och även den amerikanska flaggan som jag fått av Tony & Eva-Lena. Även fågelburen (som jag fått av mamma) fick sig en värdig plats ovanför öppna spisen!

De tomma glasflaskorna har jag planerat att fylla med sand från alla de olika länderna jag ska besöka i framtiden. De torkade rosorna bakom mina fina kron-ljuslyktor fick jag med blombud av Jack på vår 5-årsdag i December. Och mina vackra spetsklackar får stå på skohyllan och se fina ut, perfekt. Älskar fina (och viktiga) detaljer som gör det lilla extra ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av femtondemars - poledance mamma:

Halloj fina!

Nu är det dax igen för Sveriges enklaste veckans blogg tävling så va gärna med och tävla!

http://sense.webblogg.se/2012/may/veckans-blogg.html

(förlåt om du inte gillar sånna kommentarer <3)

Kommentera inlägget här :