Nycklar på krok och Krokar på nyckel

publicerat i inredning, inredning;
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Hej på er!
Jag vill så gärna fota och blogga, massor massor massor! Men när jag väl sätter mig och ska skriva så inser jag att jag inte har några roliga bilder att bjuda på, så då blir det inget och jag glömmer sedan bort att både fota och blogga, så idag passade jag på att ta fram kameran när jag införskaffade mig något nytt (igen). 
 
Besökte vår lokala inredningsbutik (Rothgrens) idag och fick med mig en fin nyckel med krokar på. Jag ska använda den till just - nyklar. Vi har annars en "nyckellåda" som har blivit till en "bra-att-ha-till-allt-låda" och sambon har velat ändrat på det och planerat att införskaffa oss en krok att istället hänga nycklarna på, och vad passar då inte bättre än denna?
 
 
Follow on Bloglovin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

Åh så vackra bilder!

Kommentera inlägget här :