All over the place

publicerat i Garderoben;
Foto©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Jag är lite överallt idag känner jag.
 
När jag rycker upp mig och ska göra en sak så ska jag helt plötsligt göra allt. Det började med att jag skulle plocka ihop saker att ha med till Perfect home-visningen imorn, mitt i allt plockande kommer jag på att sängen måste bäddas, hänger upp kläderna från golvet när jag ändå är igång, och när det ändå är så snyggt och prydligt nu så måste jag ju ta några kort, och just ja, jag måste ju fota nya pallen i hallen och nya lampan i vardagsrummet också!
Äsch, jag fotar några helhetsbilder också, får syn på den upphängda tvätten så jag lägger in den i garderoben, bredvid garderoben står träningsväskan som jag ännu inte packat upp så jag tar och gör det också, slår på en tvättmaskin när jag ändå är igång osv, osv. Tillslut undrar jag vart jag började, vad var det jag höll på med? Just ja, plocka ihop grejer till visningen!
 
Jag har ännu inte plockat ihop grejerna kan jag erkänna, jag kom på att jag skulle blogga också och maila lite och skicka iväg en beställing och ja... haha, men nu så, nu fortsätter jag där jag började!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Olofsson:

Vad fint du har det! Verkligen fint!

2:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Tack så mycket! :)

3:e kommentar, skriven , av NINNIE:

Wow så fint!:)

4:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Tack snälla! :)

5:e kommentar, skriven , av Jennie & FrökenFlis:

haha! Jag känner igen mig i det du beskriver, gör man en sak, gör man allt! Sen har man helt plötsligt städat och donat och fixat så mycket att man knappt minns vad man skulle göra från första början ;)
Va fint du har det hemma! Och perfect home.. Älskar deras grejer! :)

Vart har du köpt provdockan? En sådan skulle jag verkligen vilja ha här hemma :)

KRAM!

6:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Ja herregud vilket kaos det kan bli ibland haha, man vill fixa så mycket helt plötsligt :)Tack så mycket! Ja samma här, det finns så mycket fint därifrån! :)

Provdockan fick jag i julklapp men är köpt på Åhlens om jag inte minns fel :)

Kram!

7:e kommentar, skriven , av Anna:

Ett litet mail finns i din inkorg gällande en förfrågan. :)

8:e kommentar, skriven , av Liborius:

fint!

9:e kommentar, skriven , av Linda:

Åh så fint!! Jag älskar tröjan med vingar, wow vad snygg!

10:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Tack snälla! :)Eller hur är den fin! Älskar den! :)

11:e kommentar, skriven , av Frida:

Sv: Tack snälla du!! :)

12:e kommentar, skriven , av Sandra:

Ibland är det bara lite för mycket på en gång
Så fint du har det :-)
Kram Sandra

13:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Jamen precis! Allt på en gång! :)
Tack snälla du! :)
Kram!

14:e kommentar, skriven , av helenasenklavardag:

Men hej! tack för att du kollade in hos mig! Jag har letat efter att skriva kommentarer och fick leta ett tag, men nu hittade jag vart det var! Vilken superfin blogg du har och vilken härlig ton du har på korten!
Gör du dem i photoshop eller har du en färgad lins på kameran?
kram Helena

15:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Hejsan! Tack desamma! tack snälla du! Det redigerar jag i photoshop :)

Kram Malin

16:e kommentar, skriven , av Madeleines.se - FotogladGravidMamma:

Tack!! Vad glad jag blir - och detsamma! :D

17:e kommentar, skriven , av Marie:

Fint att ha kläder på ställning sådär

18:e kommentar, skriven , av Fanny:

Det ser ju superfint ut! Tummen upp! :)

http://fannyhenricson.wordpress.com

19:e kommentar, skriven , av Klara:

Väldigt fin blogg du har! Var har du köpt tröjan som hänger längst fram på de första bilderna?
Är allt bra? :)

20:e kommentar, skriven , av J O Y ?:

Så himla fint!

21:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Precis, jag måste lära mig att fokusera på en sak i taget, annars flyger jag runt överallt :)Tack så jätte mycket! :)

Kommentera inlägget här :