Plugghäst a lá företagare

publicerat i Ord;
Foton©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Idag har jag pluggat ända sedan jag gick upp imorse (förmiddas..) Vi håller på med färgsättning och det är himla intressant faktiskt. Jag varvar plugget med lite företagsplaner, har massor av "att göra listor" lite utspridda överallt nu känner jag, och fortfarande det där företagsnamnet som inte ploppat upp än.. Snart ska jag iväg och jobba lite med, och efter det träning! Kondition och ben varvar jag nu när jag har en axel som inte mår helt bra. 
 
Hörs senare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård:

Wow, vilken dröm att få studera det du gör!! Hur och var hittar man en sån utbildning??

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Härligt härligt och hoppas att träningen går bra trots onda axel

3:e kommentar, skriven , av Sandra | Inspirera Mera:

Åh vad roligt med eget företag, minns själv hur svårt det var med namnet.

4:e kommentar, skriven , av Malin ~ inredning och annat:

Ja verkligen! :) Herregud vad svårt det är!! Ditt är ju fiffigt och bra, hur lyckades du?! ;)

5:e kommentar, skriven , av Malin ~ inredning och annat:

Ja, det är en dröm jag haft länge, hittade utbildningen på www.inredningskurser.se :)

6:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Riktigt kul att läsa om dina företagsplaner Malin! :)

7:e kommentar, skriven , av Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård:

Vad kul! Lycka till. :-) Kram, ha en trevlig helg!

8:e kommentar, skriven , av Hemlängtan:

Men så roligt att du är på gång att starta upp företag. Det där med företagsnamn är verkligen inte lätt...

Ha en fin dag!
/Jenny

9:e kommentar, skriven , av Malin ~ inredning och annat:

Tack, kul att höra att det uppskattas :)

10:e kommentar, skriven , av Malin ~ inredning och annat:

Ja det känns väldigt kul att äntligen få uppleva drömmen! Verkligen inte, det där med föratagsnamn har varit det svåraste hitills, haha.
Desamma, trevlig helg!
/Malin

11:e kommentar, skriven , av Malin ~ inredning och annat:

Ja :) Tack! Kram och trevlig helg på dig!

12:e kommentar, skriven , av Alexsandra:

Ja.. man måste plugga ibland. Men det känns ju rätt skönt efteråt, haha! :) Fin blogg du har ! :)

13:e kommentar, skriven , av Malin ~ inredning och annat:

Haha, helt sant. Nu pluggar jag dock en väldigt rolig utbildning som jag valt själv så det är tillochmed roligt medans jag pluggar också :) Tack! :)

14:e kommentar, skriven , av sabina:

vad duktig du är!!

15:e kommentar, skriven , av Malin ~ inredning och annat:

Hihi, tack snälla du!

Kommentera inlägget här :