Ib Laursen / Latte&Rosa / Gokart

publicerat i Time to bake;
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | inramadinredning.se | Serien Mynte från Ib Laursen köpta från Pastellkoket.se
 
 Gudars vilken härlig sommarkväll det vart igår. Jag och sambon åkte ut med båten och fiskade tills regnet kom och det blev lite för blött så vi fick ro hem. Det blev tyvärr inget napp men livskvalité fick vi och solnedgång med rosa, vackra moln innan de mörka regnmolnen drog in.
 
Idag ska vi iväg och köra lite gokart. En kompis till oss fick det av oss i födelsedagspresent. Vi får väl se om vi kommer hem med hela ben och armar och vem som kommer hem med 1:a pris....
 
Jag bjussar på lite nya bilder på mina fina Mynte igen... De är ju så fina att titta på och farmor råkade ju ha en handduk som funkade väldigt bra ihop med färgerna på porslinet så självklart skulle det förevigas på bild!
 
Trevlig lördag ♥
 
Follow on Bloglovin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Tack! ♥

2:a kommentar, skriven , av Kikan:

Superfint! Jag älskar Ib Laursen. Trevlig kväll! Kram Kikan

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Tack ♥ Jag med, favvomärket! Trevlig söndag! Kram

Kommentera inlägget här :