Konsten att fota marmelad i burk

publicerat i
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | inramadinredning.se
 
 Jag älskar fotouppdrag/fotojobb, endel grejer kan verkligen vara en utmaning att få bra på bild och vissa är hur enkla som helst, det är roligt vilket som. Fota en marmeladburk stod på schemat igår. Och vad passade inte otroligt bra som tillbehör, om inte min nyinköpta Greengate-duk? Perfekt kombo! Fastnade för mönstret och färgerna direkt. Just dukens mönster kanske inte syns så jättebra på bilderna ovan, men jag får visa det med andra foton någon annan dag :)
 
Follow on Bloglovin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Giulia:

gillar dina bilder enormt mycket!
jag hade ett stort intresse för foto ett tag men en dag så dog det ut. Bilderna blev aldrig så som jag ville, har en kamera på 6tusen som knappt används då inspirationen är som borta men när jag tittar in här i din blogg så känner jag en stor lust att börja fota igen :)

2:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Tack ♥

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Åh, tack snälla du! Jättekul att kunna inspirera! ♥

4:e kommentar, skriven , av Cornelia:

Gah detta är en blogg som man bara blir så glad av. KRAM

5:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Nämen åh! Tack snälla du, jätteroligt att höra! ♥ KRAM

Kommentera inlägget här :