I jakten på näver i skogen

publicerat i Djur;
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Jag åkte upp till mina föräldrars gård i skogarna och skulle ut på näverjakt (eller björk-bark som jag kallar det). Jag fann ingen näver, letade dock inte så jätte noga eftersom jag hade låga converse och kjol, inte den bästa klädseln att trampa runt i skogen med kanske. Men istället fick jag syn på alla fina höstlöv som hade ramlat från träden på gården, och det blev plötsligt mer intressant att fota dom än att traska (snubbla) runt i skogen. Ganska snart fick jag sällskap och fotomodell, av katten Clara. 
 
Jag tycker så himla mycket om hösten när den levererar som denna dag då jag var ute och fotade. Soligt och lite småkyligt. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kajsa:

Härliga bilder :)

2:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Tack :)

Kommentera inlägget här :