Medans vi väntar.....♥

publicerat i Idéer, jul;
Jag är tokig i jul.
Det är den bästa högtiden på hela året.
Jag älskar stämningen, stunderna man umgås, pysslet,
julbaket, julklappshandlingen, alla ljus i fönstren, allt!
 
Så nu medans vi väntar på denna mysiga tid tänkte jag tjuvstarta lite,
genom att visa inspiration som jag hittat på we♥it,
och som jag kommer försöka pyssla med till jul 
 
En sådan enkel grej som en liten gran i en fin zinkhink med lite ljus i.
Ja, så lätt kan det faktiskt vara med inredning ibland, och framför allt - så fint!
 
Så himla fina pepparkakor. Jag tycker att dessa inte heller borde vara så svåra att fixa till.
Lite kristyr på dem bara!
 
 Fina, välgjorda paket. Jag har köpt på mig lite fint julpapper nu under året.
Naturfärgat (sådant där gammaldags och fint) och ett rött som ser ut att vara broderat,
och på det - papperssnöre eller hampa/natursnöre.
Sen kan man piffa till paketen så fint som på bilden ovan. 
 
 
 Alla foton är från weheartit.com!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Jag med, så otroligt mycket! Det är ju så mysigt! ❤️

2:a kommentar, skriven , av Micke:

härlig jul-inspo man får här!

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja, riktigt juligt och härligt här :)
Räknar ner till December! ;)

4:e kommentar, skriven , av johanna:

fin blogg:)

5:e kommentar, skriven , av Ekenäsliv:

Ja, visst är julen en riktigt mysig högtid... Det är allt så man börjar fundera lite på hur man ska pynta och fixa då:-)
Ha en fin helg!
Kram Anna

6:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh älskar jul myset! Letar efter sidor med jul inredning. Tips? Länk? :-)

7:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja den är ju så himla mysigt!
Ja sbsolut! Jag söker massor av inspiration nu, så jag vet vad som ska pysslas med till jul :-)
Trevlig helg!

8:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja det är så mysigt! :)
De flesta inredningsbutiker börjar lite smått att komma med julnyheterna nu. Jag ska själv klicka mig runt lite snart, för julhandling. Tipsar såklart här, om jag hittar något intressant :)

9:e kommentar, skriven , av Stephanie:

aaa sa mysigt!!! :D Langtar

10:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja det är ju så mysigt med jul! Jag längtar jag också! :)

11:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja den är ju så himla mysig, hela December! :)Nämen oj, inget julmys? Tur att jul kommer tillbaka varje år, så d får du satsa stenhårt på nästa jul :)

12:e kommentar, skriven , av Emma:

Åh, det ska bli så härligt med jul, helt klart min favorithögtid!
Jag gillar också naturfärgat papper, man får till så jätte fina paket med det. :)

13:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Min med! Hela december är ju så himla mysig! :)Ja verkligen, och det går ju att dekorera dem så fint! :)

Kommentera inlägget här :