En dag på Lev vackert / hantverksmässa

publicerat i inredning;
Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 
 
Idag for jag iväg till Kristinehamn tillsammans med min mor & far. Vi åkte till den fina butiken Lev vackert, som anordnade loppis och hantverksdag. Jag fyndade såklart några fina grejor som jag kommer att visa här, och jag tog endel bilder även i butiken. Jag längtar efter att få sätta mig ner, bläddra igenom bilderna och börja redigera dem. Men nu ska vi iväg på födelsedagskalas så det får jag pyssla med senare ikväll. 
 
Trevlig lördagkväll! ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE:

Super fin bild!
kram <3

2:a kommentar, skriven , av jennie pluggar i los angeles:

OH älskar den stilen!!

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Tack snälla du! :)

4:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Samma här! :) Det är sååå fint, vilket kanske märks lite på bloggen? ;)

5:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja, den är verkligen något utöver det vanliga! Jättefin! :)

6:e kommentar, skriven , av Emma ? mamma till Olivia:

Fina saker! :-)

7:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja, det finns så mycket fint i den butiken! :) Publicerade nyss ett inlägg med fler bilder därifrån (och mer kommer) så håll utkik! ;)

Kommentera inlägget här :