Hur TV-rutan förstör skönheten

publicerat i inredning, inredning;
 
Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 / De fyra nedre bilderna är ett kollage från google.
 
Våra tv-skärmar är ju väldigt användbara med ack så fula. Varje gång jag tar kort på vardagsrummet så tycker jag att den svarta stora skärmen förstör det hela och stjäl hela bilden. Så nu tänkte jag dela vidare ett bra tips (som min mamma tipsade mig om) att rama in TVn! 
 
Jag själv ska göra det har jag tänkt, men har inte riktigt kommit underfund med hur man fäster ramen än, men det ska jag allt lista ut. Det får nog vänta tills efter flytten också, eftersom Jack gärna vill byta TV och ha en större variant i vardagsrummet. Men visst blir det skillnad att fästa en ram runt, än att bara ha en svart klump på väggen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sophies Underbara:

Vilken underbar blogg du har! :)

2:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja visst är den fin! :)

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Tack snälla du, kul att du gillar den! :)

4:e kommentar, skriven , av Malin:

Vilken härlig blogg du har! Den åker rakt in i favoriter! :D
Och håller med, TV.n kan verkligen förstöra känslan i ett rum! :)

5:e kommentar, skriven , av Kajsa:

Verkligen! Om man hittar någon ram som passar precis! Och jag undrar också hur man skulle fästa fast den?

6:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja precis, man får mäta TVn och gå på jakt! ;)
Ja, det är ju det som är frågan, funderar på om man kan fästa några krokar på ramen, så att man liksom "hänger" på den över TVn kanske? :)

7:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Men gud vad kul att du gillar den! Tusen tack! :)Ja verkligen, det gör stor skillnad att sätta en fin ram runt den! :)

8:e kommentar, skriven , av Malin:

Men guuud vilken bra idé!!
Detta måste jag oxå klura på. :)

9:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja eller hur! Så mycket snyggare! :)
Ja, jag klurar på hur man ska fästa den....

10:e kommentar, skriven , av Camillasbakverk:

Du måste göra ett nytt inlägg senare och berätta mer:)

11:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Absolut! Det fixar jag så fort jag fixat dit ramen! :)

Kommentera inlägget här :