Malin♥ Jack, 30/8 2013

publicerat i Familj, Förlovning;
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Denna helg har verkligen varit något speciellt. Jag och min älskade sambo har förlovat oss, 30/8 2013.
Det var på tiden - var mångas reaktion när vi berättade, och ja, det tyckte vi också! Vi har snart varit tillsammans i 7 år och vi hör ju ihop, i alla väder. Vi har hela vår framtid framför oss, tillsammans ♥
 
Platsen vi fölovade oss på valde vi speciellt ut av en speciell andledning som jag kommer att berätta lite längre fram och de vackra förlovningsringarna är speciella på många sätt och vis, bl.a. eftersom det är guld från min mamma, mormor, gammelmormor och farmor ♥
 
Vi tackar tusen gånger om för allas söta gratulationer och lyckoönskningar som vi fått via samtal, sms, Instagram, facebook och er som vi träffat. Tänk att vi har så många fina personer omkring oss som glädjs så för våran skull, lycka! ♥
 
Ett perfekt avslut på denna sommar och en perfekt start på kommande höst, vinter och framtid!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ekenäsliv:

Ååååå så gulligt!!! Ba söta ni e!!!
Stooooort GRATTIS till ER!
Kram Anna

2:a kommentar, skriven , av Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård:

Stort GRATTIS till förlovningen! Om du är 20 år som det står, så är ju 7 år en evighet!! :-) Kramar!

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Åh, tack snälla!! :)Ja det stämmer, jag är 20 och vi har varit tillsammans sen jag var 13 år, så det är en lång tid och nu tyckte vi att det var dags :)
Kramar!

4:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Nämen åååh, tusen tusen tack rara du!!!! :)
KRAMAR!

5:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Tack söta! ♥

6:e kommentar, skriven , av Tessie:

Mysiga bilder! :)

7:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt:

Tack snälla! :)

Kommentera inlägget här :