Ett vackertöverkast&underbara galgar

publicerat i Tips;
Det vackra överkastet med rosor på. Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Hallå torsdag & helgfeeling!
Det är ju trots allt helg väldigt snart och det tänkte jag fira med att berätta att jag har fått äran att tillsammans med Bonnier och tidningen Hem & antik, få erbjuda er, mina fina läsare ett kanonerbjudande
 
Du får 3 st nummer av Hem & antik + Det superfina överkastet med vackra rosor på + 5 st tygklädda galgar för bara 99:-. Det tycker jag faktiskt är toppen! Tänk vad mycket du får för bara en ynka 100-lapp. 
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Härlig läsning ♥
 
Är ni som mig, tokiga i den lantliga stilen och gamla inredningsdetaljer så kommer ni att älska tidningen Hem & antik. Man får bl.a. smarta tips på vart man kan handla gamla grejer men även vart man kan finna nya saker med gammal stil, och även massor av andra tips och inspiration. 
 
Fina galgar till fina plagg. Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Och de vackra premierna som jag har fått valt ut (!!!) Jag blev alldeles såld när jag öppnade paketet. Så fina och passar alldeles perfekt hemma hos mig. Överkastet kommer jag nog att använda som mysig filt och galgarna passade ju perfekt ihop med roshjärtat i sovrummet. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Visst är det! Överkastet är sååå fint! Och galgarna med för den delen... ;)

Kommentera inlägget här :