Rosklädda J&M

publicerat i Ord;
Jag ääääälskar dessa fina rosor.
 
När min bror kom på fika i helgen som gick så beundrades han över en del av mina pysselverk här hemma. Ni känner ju till en del, bl.a. cirkustältet, vimpeln, ettiketterna på glasburkarna, anslagstavlan och ja, väldigt många fler. Dessa bokstäver, J & M (som såklart står för Jack och Malin) är det senaste pysslet här hemma. 
 
 Det senaste pysselprojektet här hemma.
 
"Att du orkar" var en av hans kommentarer. Och ja, vi är olika på väldigt många sätt jag & min bror och ett av dem är just tålamodet. Jag älskar att ha något att pillra med medans han inte har tålamod över huvud taget till att göra något sådant. Pyssel är lite som terapi för själen om jag ska försöka låta lite poetisk.
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Många av mina nära och kära stöter ofta på en och annan av er läsare jag har på "hemmaplan" (Filipstadsområdet) och de får ofta höra att jag har så många fina idéer och roliga påhitt. Och jag tycker att det är otroligt roligt att få höra att även folk på hemmaplan kikar in här och ännu roligare när ni hittar något intresant & blir inpirerade. Jag får också ofta kommentarer (här, på instagram, facebook, mail mm) kring allt pyssel och jag tackar så hjärtligt för alla fina ord. Det är så kul att ni kikar in här, så att jag har någon att visa min kreativitet för. ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Tack snälla! :)

2:a kommentar, skriven , av Maria.:

Hej! Vilken mysig blogg. Måste bara fråga vart du köpt dessa rosorna!?

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Hej! Tack snälla! ☺️ De är köpta på Panduro hobby

Kommentera inlägget här :