Tovelisa kärlek

publicerat i Recept, Villa Gråbo;
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75 / 2,8 / Illustration av Tove Larris
 
Jag har länge fascinerats av duktiga Tovelisas illustrationer. Speciellt recepten. Sättet hon målar ingredienserna. Jag har därför prytt mitt lilla fönster i köket med några av hennes recept, tillsammans med mina små mini-bakredskap. En slickepott, en skrapa och en pensel med små trähandtag.
 
Jag blev superdupernöjd. Och använde mig faktiskt av hennes fina kladdkakerecept senast igår. Så mycket roligare att baka med fina recept också. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Vad fint det blev!

2:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Tusen tack! :) Fönstret är från Gekås! :)

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här :