Vattna olivträdet!

publicerat i DIY, Hallen;
Påminnelse när minnet sviker!
 
När vi flyttade hit till huset orsakade lilla bullski-bus (mina föräldrars bullterrier, a.k.a Bullen) en liten krasch. En nyfiken nos resulterade i spegel, tusen bitar på golvet. Jag har sedan dess inte riktigt vetat vad jag ville göra med ramen som vart kvar. Sedan slog det mig, jag har ju lite griffeltavelfärg i skåpet! 
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Så det fick bli en liten "anslagstavla" i köket/hallen. För att skriva upp sådana där viktiga saker som man inte får glömma, som att köpa tvättmedel, eller vattna olivträdet på altanen. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JUNITJEJ:

Snyggt!!!

2:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Tack! :)

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här :