En dos av julen

publicerat i Inramad inredning, Inramad inredning;
En av julnyheterna i nätbutiken, ekkoren
 
Desto längre in i november vi kommer, desto mer sugen blir jag på att julpynta! Jag har ju länge pysslat med tomtar, granar och andra juliga saker, då jag behövt ta bilder på julnyheterna i nätbutiken. Det kanske är därför jag är lite extra sugen på att starta julpyntandet ordentligt i år. Och att det är vår första jul i huset såklart. 
 
Foton: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | En liten nisse i nätbutiken
 
Det är nog tur att jag fått en liten dos av jul, via nätbutiken. Annars hade nog huset varit fyllt av tomtar redan, haha. Men det ska nog inte dröja allt för länge tills ljusstakarna ska fram och julgardinerna upp. Första advent närmar sig ju trots allt. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Småstadsfrun:

Åh jag är med dötaggad på att börja pynta NU!!

2:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Åååh! Ja och suget blir ju bara mer och mer dom sagt! :D får nog smygstarta snart... ;)

Kommentera inlägget här :