Med kransen på sniskan

publicerat i Inramad inredning;
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Kransen kan vara mer än bara en dörrkrans. Lägger man den på sne kan man bara låta fantasin och idéerna sprudla. Jag fick en idé och provade att hänga lite snöflingor och vips så hade jag en dekoration som fick sin plats bredvid kakelugnen. 
 
Kanske får jag hänga in den i garderoben ett tag till, och vänta på de riktiga flingorna, eller åtminstone lite kyla. Snöflingor känns långt borta just nu. Jag längtar mycket till jul, och julpynt! Det är nog därför det rycker lite extra i pysselnerven. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Liza:

Men sååå vackert!! :)
Du, då är vi två som längtar efter julen! Jag har redan börjat fuska liiite, kollat på alla vackra julstjärnor och ljusstakar i de butiker där de redan kommit fram, hihi. Snart advent ju! :)
Underbart, det lyser upp höstrusket! :)

2:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Åh, ja jag längtar såååååå!Som sagt, dröjer nog inte så jättelänge tills pyntet får komma fram ;)

3:e kommentar, skriven , av browneyedgirl:

God morgon :) Vilken jättefin blogg. Hoppas du får en fin fredag

4:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

God kväll! :)Tack snälla du! Hoppas att du får en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :