En picnic på rosor

publicerat i Barnrum;
Världens finaste miniservis.
 
Picnic. Eller picknick. Jag vet inte vad som är korrekt (efter att ha försökt att googlat femtioelva gånger) men nu väljer jag att kalla det picnic, det ser mycket finare ut att stava så tycker jag. Jag hoppas att ni förstår vad jag menar iallafall.
 
Det är iallafall något otroligt underskattat, iallafall från mitt håll. Jag dukade upp denna fina servis på gräsmattan igår för att ta fina bilder till nätbutiken (måste ha sett jätteroligt ut, där sitter jag själv i gräset med den lilla fina miniservisen, haha).
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Hur mysigt är det inte att ta med sig en liten korg, en filt, lite att dricka och något gott att äta samt trevlig sällskap och sätta sig på någon härlig plats och bara livsnjuta en stund. Varför gör jag inte det mer? Så nu mina kära vänner som läser detta, när jag kommer och bär på en stor korg så vet ni vad det är dags för, haha. Men då tar jag nog med mig lite större koppar än dessa, annars blir det många påtår. De här passar nog bättre i lekstugan. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Åh så fint! :D

2:a kommentar, skriven , av ? n n i k ?:

Så fint :)

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja visst är det! Supergulligt! :)

4:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja visst är det gulligt! :D

Kommentera inlägget här :