Räknar ner....

publicerat i Inramad inredning, jul;
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Några nyheter i jul-kategorin på inramadinredning.se
 
Vet ni? idag är det exakt 3 månader kvar till julafton. Tjolahopp!
Som sagt, jag älskar julen och har alltid gjort. Jag längtar så mycket till december att jag till och med tjuvstartat Jul & vinter 2014 kategorin i nätbutiken. Jag tänkte att det finns säkert någon mer som jag, som börjar planera julen i flera månader i förväg. 
 
Och iår får jag gå lös med julpyntningen i ett helt hus (!). Rena drömmen. Känner på mig att det blir tidig julpyntning iår hemma hos familjen Rosö / Lindström, hihi. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Julen är så otroligt mysig!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Jag med. Mysigaste tiden på året :-)

3:e kommentar, skriven , av Ida Söderblom:

Ja...längtar till jul...så mysigt..hösten är inte en stor hitt ;)

4:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Verkligen! :)

5:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja, den absolut mysigaste tiden på året! :)

6:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Hösten har också sin charm, men julen är ju den absolut mysigaste tiden på året! :)

7:e kommentar, skriven , av Hanna:

Men, vilka söta små vantar! Gör du de själv?

8:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Ja visst är de! :)Nej, jag gör de inte själv, men säljer de i min nätbutik www.inramadinredning.se :)

Kommentera inlägget här :