Välkommen Herr kanin

publicerat i Barnrum;
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Idag kom en leverans från underbara märket Maileg, de söta kaninerna! Jag har ju lite extra fling för kategorin "barnrum" i vår nätbutik nu, såklart. Eftersom jag älskar att inreda, och jag älskar alla söta minimöbler och för att försöka dämpa längtan efter bebis lite, så är jag redan i full gång med lillkillens rum. 
 
 
Det blir mycket ljusblått, vitt och grått, för att det är ju sån fin kombo! Själva tapeten är grå (och kommer eventuellt en blå fondvägg), möblerna vita och detaljerna i blått.
 
 
 Det är såklart en del kvar att göra, vi ska bl.a. byta golvet. Men många saker är på sin plats, som den fina gamla växasängen som kommer från Jacks föräldrars sommarstuga, ett linneskåp jag målat om mm. Och idag fick även herr kanin inta en plats i rummet, med en del attiraljer.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

Vad fint! Och vilka härliga färger :)

Kram Jonna

2:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ?:

Visst har de! Älskar de söta kaninerna! Har hela huset fullt av Mailegnissar på jul, är så glad att jag även kan fylla det med kaniner året om nu ;)

Trevlig fredag!

3:e kommentar, skriven , av Mian på Finaste mattan:

Vi älskar detta! : )

Kommentera inlägget här :