Ätbart&vackert

publicerat i Trädgård, Villa Gråbo;
Foto © : iPhone 6 + instagram (inramadinrednings)
 
Det här med feber & värk i kroppen är inte roligt på något sätt. Jag kan iallafall glädjas åt att min blogg funkar som den ska igen (låg nere i några dagar av okänd anledning...) och att jag orkar lyfta mina kroppsdelar idag, såpass mycket att jag tänkte göra en liten uppdatering här. 
 
Vill visa er vårt älskade lilla trädgårdsland, som är "nyrenoverat" eller vad man ska kalla det. Vi rev undan de tidigare gamla skruttiga pallkragarna och satte dit nya som vi målade och lade lite skarn och staket runt. 
Sedan planterade vi. Ätbart. Vackert & ätbart. Det tycker jag är en vardagslyx på sommaren, att kunna plcka mat från sin egna trädgård. Så nu får vi vänta, vänta och hoppas på att vi får lite goá gurkor, smultron & jordgubbar (mm) i sommar ♥ 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

Jättefint! Och vilket sött litet växthus :)

Kram Jonna

Kommentera inlägget här :