Ett besök på NEWBIE-STORE

publicerat i Barnkläder, Kläder (barn);
Drömmen när jag upptäckte denna logga!
 
Ja, påtal om barnkläder (som jag skrev om i ett tidigare inlägg) så var vi till huvudstaden igår jag & min lilla familj.
 
Då passade vi på att besöka Mall of Scandinavia & NEWBIE-STORE!
 
 
Åh Newbie, Newbie, finaste Newbie som är den absoluta favoriten när det kommer till barnkläder,
90% av Miltons garderob innehåller just Newbie. 
 
 
Och att de dessutom har börjat sälja lite heminredning & textilier till barnrum får ju mitt
inrednings-hjärta att slå ett extra slag. 
 
 
Till och med butiksinredningen var underbart fin
(Kan även passa på att nämna att jag inte var den enda token att springa runt med kameran & fota butiken...) 
 
 
Så stilrena & enkla kläder men ack så fina & charmiga!
 
 

Kommentera inlägget här :