Bland serpentiner och blöjor...

publicerat i Kalas, Milton, Ord;


Idag är det exakt ett år sedan som jag blev överraskad av mina vänner & familj med en babyshower! Tänkte därför bjuda på lite bilder därifrån, som aldrig kommit upp på bloggen tidigare.



De hade gjort så fint med massor av dekorationer i blått. Tänk att lilla Mille låg och jäste inne i magen. 

På förmiddagen hade Jack & svärföräldrarna tagit med mig på en fika på stan, jag var helt ovetande om vilket smussel som pågick hemma.



Den härliga bajs-tävlingen som de arrangerade, haha. De var själva äcklade av synen i blöjorna, bl.a. smält dumle, mjölkchoklad och annat gottigt gömde sig i blöjorna...



..som jag fick äta upp. Gissa bajset var jag en höjdare på!



Blir rörd när jag tänker tillbaka på vad fint de fixat för mig & Milton. Alla dessa fina hälsningar från de vänner som inte kunde vara på plats.



Och denna blöjtårta som Gabbi knåpat ihop! Så tjusig! Helt galet vilken mage jag hade redan då, lite mer än en månad senare tittade Mille ut.



Två preggosar ♡ Min gravida vän som nu också fått sin lilla gosse!



Detta var himmelriket för en hungrig höggravid kvinna! haha, trots fikat innan så smakade jag nog allt tror jag.



Här är några av alla de fina presenterna vi fick! och tänk att allt har kommit till användning ett år senare.


Kommentera inlägget här :