Trippetitrapp

publicerat i Inspiration, Renovering;


Nu måste jag sätta tänderna i ett nytt projekt här hemma. Badrummet är lite lagt åt sidan en period, då det är ett större projekt som inte passar i tiden just nu, läs mer om det här.


Men just nu känner jag mig kreativt beroende och bara måste ta mig an ett nytt projekt, att pyssla med alla regniga sommardagar. Jag & Jack kom överens om trappen. En ny tapet ska upp!



Vi kikade lite på tapeter idag & fastnade för Boråstapeters kollektion Falsterbo, så många fina. Tror att det blir denna på bilden ovan, fast i grått.


Har massor av guldramar uppsatt i hallen upp i trappen nu, får se om de gör sig bra till den tapeten, eller om de får sprayas gråa så småningom.


Här kommer några tjusiga trapphus. Inspo inspo inspo!



Ja, grått & vitt funkar i alla lägen. Iallafall om ni frågar mig. Så sött med en lykta mitt i trappen tycker jag, ger en mysig & ombonad känsla.



Smyckning med stråhattar, i det enkla bor det vackra. Skulle inte passa in hemma hos oss, men så himla tjusigt där det verkligen passar in, som här.



Vårt trapphus är ganska mörkt, får försöka hitta någon fin lampa som passar bra in och ger ett bra ljus. Ett fint fönster som detta vore dock en dröm som ljusinsläpp.



Måste bara visa detta trappräcke! Så himla fint! Vi har inget liknande, inte heller plats för det. Men visst är det väl fint!


Kommentera inlägget här :