Förberedelser inför 1årskalas!

publicerat i Inspiration, Kalas;

Det känns helt ofattbart men om lite mer än 2 månader fyller vår son 1år. ETT helt år! Stora stora killen!

Jag älskar ju att förbereda & planera, så jag har börjat lite smått att förbereda kalaset. Pinterest (.com) är stora inspirationskällan!

Färgtemat blir blått, guld & glitter. Klart att lillprinsen ska ha massa guld & glitter!

Jag har beställt lite ballonger, & även pyssel från Panduro. Ska försöka pyssla ihop det så snart som möjligt.

Jag är ute i god tid, därför att jag vill verkligen inte behöva stressa ihop något i sista minuten.

Jag ska ju dessutom göra första dagarna på nya jobbet i samma veva som kalaset, så jag vet att det antagligen kommer att vara nog nervigt och rörigt runt den tiden ändå.

Jag vet att Milton inte kommer att minnas ett skvatt från hans första kalas, men jag vill ändå göra det som ett fint minne, för oss. Och man har ju faktiskt bara en ALLDELES FÖRSTA födelsedag i sitt liv. Och så är det ju så förbaskat kul att arrangera sånt här tycker jag! 



Alla bilder i detta inlägg är inspirationsbilder hämtade från Pinterest.com

Kommentera inlägget här :