Pastel PomPom♕

publicerat i Shopping, inredning;

Jag älskar popmpoms! De är så fina som dekoration. Jag hade blåa, i olika storlekar & nyanser som dekoration på Miltons dop, de hänger nu i taket på hans rum, ovanför hans säng.


Nu har jag köpt mig några fler, i ljusa pasteller ~ puderrosa, ljusgrå & beiga. De tänkte jag använda som dekoration någon annanstans i hemmet.



Jag har ännu inte bestämt vart de ska få sin plats, beställde många (även några fler som inte är med på bilderna) så jag kanske ska placera ut några stycken på lite olika ställen.



​Bilder på vart de till sist kommer hamna dyker upp längre fram på bloggen. Jag är iallafall så förtjust i mina nya pastelliga-fluff-fluff-molnliknande-bollar.

Popmpomsen kommer härifrån 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Valde du dom där färgerna själv eller valde du något paket? 😊

2:a kommentar, skriven , av inramadinredning:

Jag har plockat ihop de själv 😊

3:e kommentar, skriven , av janemarina:

Vill ha!!😍😍

Kommentera inlägget här :