Finskorna på

publicerat i Milton, Miltons dop;
Detta veck mellan handen och handleden ♥
 
Jag måste bara få visa några bilder som jag knäppte på Mille innan vi drog iväg på dop i lördags. Han var så tjusig i sina hängslen och finskor. Milton tyckte att skosnörena var intressanta. 
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Det blev så många charmiga bilder på denna gosse, de flesta sparar jag till det personliga fotoalbumet, men var bara tvungen att visa upp honom lite här också. Det är ju så roligt att gå tillbaka och kika på gamla bilder och inlägg, en stor anledning till att jag bloggar. 
 
 
Också denna "behind the scenes-bild" då, haha. Efter att jag lockat fördigt håret gick jag in i sovrummet och möttes av detta, såhär laddade hela familjen upp inför dop. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Butiksägare, husägare & mamma:

Tack! :)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Söt! :D

3:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Butiksägare, husägare & mamma:

Tack! Kan inte annat än hålla med! :)

4:e kommentar, skriven , av Sara:

Vilken sötnos!! :)

5:e kommentar, skriven , av Inramad inredning ~ Butiksägare, husägare & mamma:

Tack! :)

Kommentera inlägget här :