Bubbel med sugrör ♕

publicerat i Allmänt, Bröllop;

Att göra sig redo för sitt bröllop. Precis lika nervöst och pirrigt som det låter, så nervöst att man sippar lite skumpa (med sugrör, för att inte förstöra make upen så klart!) trots att klockan är innan lunch. 

Jag hade en dröm om att få känna mig lite prinsessig, antagligen den dröm som funnits sen jag som 5åring hoppade runt i min spice girls-tshirt med en tiara på huvudet. Och med lite hjälp på traven med make, hår, finaste smyckena och THE dress så kände jag mig som den spice-prinsessan som jag visste fanns långt där inne. 

Tur jag fick hjälp av min älskade brudtärna när klänningen skulle på, den är ju skräddarsydd för att sitta som en smäck, därav tight (!) och nog för att graviditeten tog med sig en stor bit av rompa men nog fanns det allt kvar en del som kunde riskera att spräcka det hela. 

Minns att det just här var en hel del prat om trosa som fastnat i dragkedja, brön som ramlar fram och gäddhäng som hamnar i kläm, men som bilden bevisar så är vi lika glada för det och jag levde trots detta kvar i prinsesskänslan. 

Jag älskar dessa bilder, Malin har verkligen lyckats fånga exakt den där känslan som hela morgonen och förmiddagen präglades av, det där nervösa pirret och glädjen. 


Alla foton i detta inlägg är tagna av Malin Stolt. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin S:

Men fina ni!!
Ni är ju för härliga <3

Svar: Men gulliga du! <3
Malin Rosö

2:a kommentar, skriven , av Titti:

Du är ju den vackraste jag sett. Älskade bästa💕 Så underbar dag 💕 Och vilka bilder hon tar Malin, blir varm i hjärtat

Svar: Men älskade du! Så glad att du fanns med mig, vid min sida hela dagen, bästa vän 💕
Malin Rosö

Kommentera inlägget här :