Och sagan fortsätter..

publicerat i Bröllopsplanering;

En helg i kärlekens tecken bokstavligt talat, idag fortsatte sagan på Degerfors herrgård med bröllopsmässa.

Det är en hel värld för sig, det här med bröllop. Det kändes liksom lite som att man befann sig i en Disneyfilm idag, limo utanför, alla eleganta klänningar högt och lågt, mega-blombuketter, servitörer springandes härs och tvärs med silverbrickor fyllda med snittar och bubbel & live-duon som sjöng kärleksvisor på herrgården.

Blommorna är förbaske mej det svåraste valet hittills! Ska buketten vara stor? Liten? Enkel? En blandning av massa blommor? Endast några få? Färger?

Denna föll jag för på något vis, så kanske kan man hitta lite inspo från den?...

Mängder med vackra klänningar. Men, trots det så jag står fortfarande fast vid mitt val igår, fortfarande den allra finaste och bäst passform på mig. Måste erkänna att oron fanns hos mig, för att jag skulle börja tveka och vela ang. klänning, efter en dag på ett klänningslottet, men icke! ;)

❁ 

Kommentera inlägget här :