Färska blommor i varje hörn

publicerat i Allmänt, Matsal, Villa Gråbo, Överraskningar / Presenter;
(null)
25 år, så länge har jag nu funnits till på denna jord, igår för att vara exakt. Kalas förra helgen och även igår, helt galet vad bortskämd man blir! 

(null)
Denna lampan var en av presenterna jag fick igår från min älskade man och son, tycker den är så snygg! Ska bara köpa fina glödlampor till den också.
 Älskar att fylla år för att man får massa färska blommor att fylla alla hemmets hörn med! 
Bland presenterna fanns även presentkort så snart blir det nog golvbyte i hallen, äntligen! 

(null)
Kusinerna 

Sen har min älskade, goa extrafamilj (Jack sida) skramlat ihop så jag och Jack kan åka till Venedig tillsammans 

Är så glad för varje present och grattishälsning, tack 


Taggar: Venedig, kalas, lampa;

Kommentera inlägget här :