Fantasidjur och vackra rosetter

publicerat i Allmänt, Barnrum, Gravid med pyret, Kläder (barn), Shopping;
(null)
Målningarna av duon som kallar sig "Mrs Mighetto" har varit en stor favorit hos mig sen år tillbaka. Älskar figurerna, miljön och färgerna. Jag skapade faktiskt en kollektion och arbete baserat på de målningarna i mitt skolarbete nu under våren. Ni kan tro att jag hoppade av lycka när jag fick höra att de skulle släppa en barnkollektion tillsammans med H&M.

(null)
Med en överbelastad hemsida och strul med tekniken så satt jag & Jack med en varsin telefon morgonen då kollektionen släpptes, för att få lyckas få tag på något av plaggen.  Kan låta vansinnigt för många men helt rimligt i mina öron, haha! Vi fick minsann tag på en del till lillasysters garderob! 

(null)
Storlekarna var på gränsen till vad Milton har just nu så denna gång blev det blev till lillans garderob. Ni ser ju ovan, kläderna får liksom tala för sig själva! Väntar även på en tyllklänning därifrån, helt galet fin även den, såklart! 

Taggar: H&M, Klänning, Maileg, Mrs Mighetto, Mrsmighettoxhm, Volang;

Kommentera inlägget här :