En hög med rosa-fluff

publicerat i Allmänt, Gravid med pyret, Kläder (barn);
(null)
Jag sa bara för någon vecka sedan att "jag är förvånad över mig själv, att jag lyckas stått emot allt rosa-volang-blommigt-gulligull" och syftade på kläder till lillasyster. Sen hände något... En liten rosa body blev plötsligt 4 till och klänningarna började också att trängas i minigarderoben. Här är några smakprov på nykomlingarna i garderoben.

(null)
Jag tänkte först att nä, tänk OM barnmorskan sett fel och det faktiskt kommer att komma ut en liten pojk till och så sitter vi på en hög med rosa-fluff hemma. Men sen kände jag att skitsamma, då får vi väl sälja de eller ge bort till någon. Jag måste få boa in mig och förbereda med minikläder som jag gjorde med Mille 

(null)
Spana in den fin fina elefanten också! Fann den på Zara home när jag & Jack var i Göteborg, kunde inte släppa den riktigt, villhöver deluxe! Så dagen efter gick vi tillbaka och Jack fick traska runt i centrala Göteborg med en megapåse och en snabel som hängde utanför, haha! 

(null)


Taggar: Barnkläder, Elefantkorg, Newbie, Zara home;

Kommentera inlägget här :