Släpp rattarna fria

publicerat i Allmänt, Garderoben, Kläder & smycken;
(null)

Aldrig tidigare har jag tänk så mycket på vad för typ av kläder jag inhandlar som nu. Och hur jag filtrerar utbuden med orden "omlott" eller "smock". 

(null)

Allt detta eftersom min lilla skatt så enkelt som möjligt ska kunna få mat, gärna så snabbt som möjligt och att jag ska slippa behöva klä av mig lager på lager innan vi hittar in till maten. 

(null)

Utbudet av amningskläder, alltså speciellt utformade kläder just för amning är väldigt begränsat, så när jag tillslut fann denna gammelrosa omlottklänning hoppade jag högt av lycka! Den blir perfekt till dopet, matchar Minelles marängdröm till kjol perfekt! 

Taggar: Amningskläder, Amningsklänning, Dop, Gammelrosa, Omlottklänning, Puderrosa;

Kommentera inlägget här :