Livets gång

publicerat i Allmänt, Barnrum, DIY, Sömnad;
(null)
Tredje året på gymnasiet hade jag min praktik på Panduro hobby, roligaste praktiken någonsin som varade i 8 veckor, det resulterade även i att jag senare fick jobb både i Karlstads och Charlottenbergs butik. Men det var livsfarligt eftersom man ständigt fann nya pysselmöjligheter och hade dessutom personalrabatt, haha! 

Jag hittade bl.a fina tyger från kollektionen Tilda som matchade så snyggt, så jag sydde en vimpel och ett lapptäcke av de. 

(null)

Vimpeln pryder numera min dotters fönster, lustigt hur många olika vägar man tar i livet och vart det leder, tänk om jag hade vetat att den skulle få sin plats just där för de där 6år sedan som hunnit gå sen jag gjorde den. 

Taggar: DIY, Panduro, Pyssel, Tilda, Tyg, Vimpel;

Kommentera inlägget här :