Märkbart

publicerat i Allmänt, DIY, Kök;
(null)
Fann en saknad vän när jag rensade här hemma, min märkmaskin, så nu har äntligen rätt namn hamnat på postlådan (är ju bara 1,5 år sedan vi gifte oss...).  Jag ska försöka rensa i fler lådor och strukturera upp lite med märkta lådor, så Dymon dök upp lägligt. 

När vi flyttade in i huset så fick jag en hög med gamla glasburkar av Jacks mormor. Dessa burkar märkte jag upp med min märkmaskin och fick ett snyggt skafferi! 

(null)
Funktionellt, snyggt, lättillgängligt och man ser dessutom tydligt när det börjar ta slut i burkarna och dags för påfyllning. 

(null)
 
(null)
Milton älskar gammelmormors plättar, så egentligen skulle jag märkt burken med "plätt-sylt". 

Taggar: Dymo, Lantligt skafferi, Märkmaskin, Skafferi;

Kommentera inlägget här :