Till mina framtida barn

publicerat i Allmänt, Lekstuga;
(null)
Jag ville överraska Milton med att ha inrett lekstugan när han kom hem från dagis igår, så jag plockade på mig all inredning och leksaker som jag tänk ha i lekstugan och traskade ut till Mini Gråbo. 

(null)
Jag dukade upp ett fikabord åt Valle, Bamse och Giraffen.

All denna fika sparade jag undan för flera år sedan, från vår gamla butik (jag & min man drev en inredningsbutik för några år sedan) för att jag ville ha det till mina framtida barn. Det känns helt galet att jag nu stod i mina barns lekstuga och äntligen fick plocka fram det för att de ska få leka med det, en dröm som verkligen gått i uppfyllelse. 

(null)
Den gamla kaffekvarnen har jag fått av Jacks mormor, Milton har sucktat efter den så länge när den stårr här hemma på köksbänken, den är ju rolig att veva med! Så jag tänkte att det är bättre att den får en plats i lekstugan, så får den komma till användning! Och så matchade den dessutom kockumsbyttan som vi gjort diskho av väldigt bra!

(null)

(null)
Finaste plåtburkarna från märket Tilda, Panduro. Förvaring kan man aldrig få för mycket av när det kommer till utrymmen där barn och leksaker ska vistas. 

(null)
En gammal kökshanduk efter min mormor, älskar dessa gamla kökshanddukar, så fina i sin enkelhet. Nu är även hyllplanet på sin  plats!

Taggar: Bamse, Fika, Kockums, Lantlig, Lantlig lekstuga, Leksakskök, Lekstuga, Maileg, Mini Gråbo, Plåtburkar, Vedspis;

Kommentera inlägget här :