BIRTHDAY♕

publicerat i Familj, Kalas;

Dessa godingar överraskade mig med frukost på sängen imorse! Noga utvalda favoriter som Risen, Hönekaka & varm kakao, dom kan dom!


Och under dagen fyllde vi på huset med våra nära och kära. Blev galet bortskämd med presenter & hälsningar! Vill fylla huset oftare med kaffedrickande människor vi tycker om, fast de behöver såklart inte skämma bort mig varje gång med presenter, det får vara frivilligt ;)


Och nu längtar jag ihjäl mig till ännu en aktivitet i sommar, min älskade har bjudit med mig på självaste Maggio på självaste Dalhalla! Åh herregud vilken sommar vi har att se fram emot och ska skapa oss! ♡


Och hur avslutar vi födelsedagen?

Med en varsin pizza, lite mello i bakgrunden och en sovande, kalas-utmattad-härj-med-kusinerna-Mille bredvid oss i soffan. Helt perfekt.

Tack för 24-årskalaset, hälsningarna och tårtan!

Kommentera inlägget här :