Tyll all over&en tiara på toppen

publicerat i Bröllop, Fest;

I lördagsförmiddag, mitt i morgondiscot (Jack, jag & Mille spelar musik och dansar loss i hallen) stormar de in med champange & ballonger, mitt "team bride", möhippan var igång!


Känslan av pirr & fullkomlig förtvivlan av att inte ha en susning om vad de skulle hitta på infann sig så fort de klädde på mig min otroligt tjusiga outfit.


Tänk för att de var rätt snälla ändå, eller mycket. Bjöd på en superduper god brunch! Och jag, jag kände mig så hemma i min pinklady-outfit att jag glömde bort att den satt på, och funderade på varför folk tittade så underligt på mig, haha!


Hello beautiful and happy ladys!


Jag brukar ju vara allergisk mot alcohol, få så jäklars ont i huvudet och bli trött, he-he. Men tänk, äntligen har jag hittat några drinkar som funkade på mig, drinkar som smakar godis! Och vin såklart, vin funkar alltid.


Är man klädd i rosa, har en backpack på ryggen och tiara på toppen och ser ut att vara redo för att rymma hemifrån så får man fjortisposa. Speciellt om man har världens finaste tjejer bredvid!


Så här var några glimtar från en underbar dag/kväll/natt. Tack för att ni gav mig en galet rolig möhippa! Ni är underbara!!


Kommentera inlägget här :