Stannar upp en sekund☼♡

publicerat i Familj, Milton;

Nu tänker jag vara väldigt icke-svenne och berätta hur jäkla bra jag mår nu (i social media dessutom!!), tack vare bra personer kring mig. Vi har påbörjat en helt fantastisk vår tillsammans som antagligen kommer att fortsätta i en av världens bästa sommar någonsin. Vädret skiter jag i, det blir som det blir, men några fina sommarkvällar med grill skulle jag såklart tacka ja till.

Som denna i fredags, när vår duktiga lillkille sparkade sig fram på nya cykeln mellan granngårdarna här hemma.


Vi planerar förfullt inför sommarens höjdpunkt, bröllopet. Jag längtar ihjäl mig efter att få samla våra två underbara familjer på ett och samma ställe och hylla kärleken. Hylla vår kärlek, efter all skit vi behövt gå igenom senaste åren. Det är nu lugnet slagit sig ner för att stanna. Inga mer sjukdomar så långt ögat når tack. Personerna som kommer kan vi inte tacka nog för vad de gjort för oss, det minsta vi kan göra är att bjuda på en fest tillsammans.


Kommentera inlägget här :